panelarrow

Praktiska och digitala lösningar för dig som driver hotell

Stora hotell har ofta väldigt många anställda. Det kan vara allt från receptionister och vakter till kockar och städare. Ju fler anställda ett företag har desto svårare är det att hålla koll på allting. Det behöver vara en stor avdelning på företaget som tar hand om löner, redovisning, schema och tidrapporter, ofta i flera olika system.

Som tur är finns det system som sköter allting på en och samma plattform. Det underlättar otroligt mycket och frigör personal för andra arbetsuppgifter. Allting är digitaliserat, vilket gör att ni slipper manuell rapportering.

Hitta ett passande system

Det finns en mängd olika rapporteringssystem, från en rad olika företag. Även fast många av dem är likvärdiga kanske inte alla passar er organisation. Vi rekommenderar att ni läser på om de olika systemen. På så sätt kan ni komma fram till vilket som passar er bäst.

Det finns dock ett som har fått väldigt bra recensioner från kunder som vi kan rekommendera. Ni hittar mer information online om just den här varianten, som heter Personalkollen. Där kan ni kombinera ett rapporteringssystem med ett kassasystem för restaurang, bar och hotellbokning. Det är ett mycket smidigt val som fungerar perfekt för alla inom servicenäringar.